Holy Prophet Muhammad (saw) said: "One, who gets up in the morning and is not concerned about the affairs of other Muslims, is NOT a Muslim."










PERGI JAHANNAM ZIONIS ...

PERGI JAHANNAM PERTENGKARAN SUNNI-SYIAH ...
" We Muslims are busy bickering over whether to fold or unfold our arms during prayer, while the enemy is devising ways of cutting them off " - Imam Khomeini.

Pages

Thursday, March 8, 2012

Mossad, Blackwater, CIA Di Sebalik Kebangkitan Rakyat Syria .. ?

Menurut laporan dari wartawan Arab Israa Al-Fass, Baba Amro (satu tempat di Syria) kini telah dikuasai oleh tentera Syria. Sekitar 700 orang yang bersenjata telah menyerah diri. Mereka memiliki kewarganegaraan Iraq, Lubnan, Afghan, Turki dan juga beberapa negara Eropah.


Salim Harba, seorang pakar strategik Syria berkata, tentera Syria menemui beberapa terowong dan peralatan senjata dari Israel, Eropah dan Amerika yang masih belum diuji ditemui termasuk grenade, teropong malam dan alat komunikasi. Stesen komunikasi juga didirikan berhampiran sempadan Lubnan untuk perhubungan antara pegawai memerintah di medan dengan pejabat penyelaras operasi di Doha, Qatar. Qatar telah berurusan dengan Israel dan Amerika bagi membekal senjata untuk pemberontak Syria yang mana akan dibiayai oleh negara2 Teluk. Pasukan keselamatan Syria mempunyai dokumen2 dan pengakuan2 yang akan membinasakan mereka yang terlibat dalam konspirasi menjatuhkan kerajaan Syria, tetapi tidak akan didedahkan buat masa ini.

Walau bagaimanapun, kesahihan berita ini belum dibuktikan. Jika dibuktikan benar, tidak hairan kenapa Republik Islam Iran menyebelahi Syria.





No comments:

Post a Comment