Holy Prophet Muhammad (saw) said: "One, who gets up in the morning and is not concerned about the affairs of other Muslims, is NOT a Muslim."










PERGI JAHANNAM ZIONIS ...

PERGI JAHANNAM PERTENGKARAN SUNNI-SYIAH ...
" We Muslims are busy bickering over whether to fold or unfold our arms during prayer, while the enemy is devising ways of cutting them off " - Imam Khomeini.

Pages

Saturday, June 15, 2013

Pemberontak Syria Alat AS Dan Israel.

Salam.

Presiden Mer C, Jose Rizal berpandangan pemberontak Syria secara sedar atau tidak sedang bekerjasama dengan AS dan Israel dalam strategi mereka menegakkan pemerintahan pro AS/Zionis di Syria. ( MER-C adalah pertubuhan yang bertujuan memberikan pelayanan medis untuk korban perang, kekerasan akibat konflik, kerusuhan, kejadian luar biasa, dan bencana alam di dalam maupun di luar negeri. Organisasi ini dibentuk di Jakarta, 14 Ogos 1999 oleh sekumpulan mahasiswa Universiti Indonesia yang berinisiatif melakukan tindakan medis untuk membantu korban konflik di Maluku, Indonesia Timur)

Tidak sukar untuk memahami percaturan yang sedang berlaku di Syria. Lihat siapa di pihak pemerintah Syria dan siapa di pihak pemberontak, maka di situ pun kita sudah hampir jelas tentang kemelut Syria. Kita bantah kezaliman rejim Asad, tapi kita tidak akan redha campurtangan AS/Zionis dalam menentukan halatuju Syria. "Yang mendukung pemerintahan Assad; Rusia, Cina, Iran dan Venezuela, dan yang mendukung pemberontak; Qatar, Arab Saudi, Turki, AS dan NATO, dan yang terpenting di mana posisi Israel?", demikian dinyatakan Jose Rizal. Anda boleh ikuti wawancara dengan Jose Rizal di sini.http://syiahali.wordpress.com/2013/06/13/pemberontak-suriah-dianggap-bekerjasama-dengan-israel-dan-amerika-serikat/

No comments:

Post a Comment