Holy Prophet Muhammad (saw) said: "One, who gets up in the morning and is not concerned about the affairs of other Muslims, is NOT a Muslim."










PERGI JAHANNAM ZIONIS ...

PERGI JAHANNAM PERTENGKARAN SUNNI-SYIAH ...
" We Muslims are busy bickering over whether to fold or unfold our arms during prayer, while the enemy is devising ways of cutting them off " - Imam Khomeini.

Pages

Thursday, July 22, 2010

Kucing2 di Penjara Israel Membantu Tahanan PALESTIN

Beberapa tahanan Palestin yang mendekam di penjara Israel di Negev memelihara dan memberi makan kucing-kucing liar yang masuk ke dalam kompleks penjara, meski para tahanan itu sendiri tidak mendapatkan bekalan makanan yang cukup dari aparat penjara. Kucing-kucing itu ibarat teman bagi para tahanan Palestin dan ternyata hal itu membuat pengelola penjara tidak senang.

Mereka mendakwa kucing-kucing tersebut telah memberikan "bantuan" bagi para tahanan Palestin dengan membawakan makanan atau benda-benda kecil dari satu sel ke sel lain, sehingga aparat penjara memutuskan untuk memberlakukan larangan memelihara kucing dan menghukum kucing-kucing peliharaan tahanan Palestin dengan memasukkan haiwan tak berdosa itu ke dalam sel isolasi selama beberapa hari.

Gambar hiasan

No comments:

Post a Comment